استاندار يزد از 2300 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف شده توسط نيروي انتظامي استان يزد بازديد كرد و در جريان جزئيات آن قرار گرفت 

یزدفردا: محمدرضا فلاح زاده در پايان اين بازديد در جمع خبرنگاران از كشف و ضبط بيش از 10 تن انواع مواد مخدر از ابتداي سال تاكنون در استان يزد خبر داد و گفت: 8 تن از اين مواد توسط عوامل نيروي انتظامي و 2 تن توسط اداره اطلاعات كشف و ضبط شده است.


رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر، استان يزد را يكي از دهليزهاي اصلي ورودي مواد مخدر به كشور دانست و افزود: به همين منظور طرح هاي مختلفي از سوي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر در جهت فرهنگ سازي، پيشگيري و مقابله با گسترش مواد مخدر در دست اقدام مي باشد. وي ادامه داد: تهيه طرح فرهنگي به منظور آشنا كردن نوجوانان و جوانان به عواقب گرايش به مواد مخدر، تهيه طرح آموزشي براي آشنايي روحانيون و دانشجويان، تهيه طرحي به منظور درمان معتادين و طرح برخورد با اشرار و قاچاقچيان بخشي از برنامه هايي است كه توسط شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر در دست پيگيري و انجام مي باشد.

استاندار يزد نقش خانواده ها را در آگاه كردن جوانان و نوجوانان در رابطه با عواقب گرايش به مواد مخدر مهم ارزيابي كرد و ادامه داد: از آنجا كه استان يزد يكي از مسيرهاي مهم عبور مواد مخدر به حساب مي آيد لذا شاهد ريزش اين مواد افيوني در منطقه هستيم، به همين دليل به نظر مي رسد خانواده ها بايد در راستاي آگاه نمودن فرزندان خود در اين رابطه كوشا باشند.

شايان ذكر است؛ طي دو روز گذشته در استان يزد 2 هزار و 300 كيلو انواع مواد مخدر شامل حشيش، هروئين، كراك و ترياك توسط نيروي هاي جان بركف انتظامي كشف و ضبط گرديد.

 




یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا